
Recentemente, u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Infurmazione, u Ministeru di i Trasporti è altri ottu dipartimenti anu publicatu formalmente l'"Avvisu nantu à u Lanciu di u Prughjettu Pilota di Elettrificazione Cumpleta di i Veiculi di u Settore Publicu". Dopu à un'attenta cunsiderazione, 15 cità, cumprese Pechino, Shenzhen, Chongqing, Chengdu è Zhengzhou, sò state selezziunate cum'è cità pilota. L'iniziativa incuragisce l'esplorazione è a creazione di sperienze è mudelli replicabili è scalabili, ghjucendu un rolu principale in a prumuzione di a cummercializazione cumpleta di i veiculi à nova energia è a custruzzione di un sistema di trasportu verde è à basse emissioni di carbone.
L'avvisu descrive chjaramente trè obiettivi principali: un aumentu significativu di u livellu di elettrificazione di i veiculi, un forte sustegnu à i sistemi di serviziu di carica è di scambiu, è l'applicazione innovativa di novi tecnulugii è mudelli. Mette ancu in risaltu quattru compiti chjave: migliurà u livellu di elettrificazione di i veiculi, prumove l'applicazione di novi tecnulugii, migliurà l'infrastruttura di carica è di scambiu, è stabilisce pulitiche è sistemi di gestione solidi.

L'ubbiettivi previsti includenu a prumuzione di veiculi à nova energia in settori cum'è i veiculi guvernamentali, l'autobus urbani, i veiculi di sanità, i taxi, i veiculi di consegna postale è espressa, i veiculi di logistica urbana, i veiculi aeroportuali è i camion pesanti specifici, cù una prumuzione tutale di più di 600 000 veiculi. In termini d'infrastrutture di ricarica è di scambiu, u pianu hè di custruisce più di 700 000 pile di ricarica è 7 800 stazioni di scambiu.
U passu versu l'elettrificazione cumpleta di i veiculi di u settore publicu ùn solu dimostra a ferma determinazione di a Cina per u sviluppu verde, ma mette ancu in risaltu a tendenza inevitabile di l'industria automobilistica versu e nuove energie. Per i pruduttori di veiculi à nova energia, questu presenta sia opportunità sia sfide.

I dati mostranu chì u tassu di penetrazione generale di i veiculi cummerciali à nova energia in Cina hè attualmente menu di 9%. Fighjendu u scopu di l'applicazione è a prumuzione di i veiculi à nova energia in Cina, hè principalmente cuncintratu in e cità grande è medie è in e regioni micca sittintriunali, ciò chì indica una lacuna di mercatu significativa per i veiculi cummerciali à nova energia in u futuru. Inoltre, u mercatu richiederà un sviluppu di prudutti, una qualità, una sicurezza è una durabilità più elevati per i veiculi cummerciali à nova energia.
Yiwei New Energy Vehicles, in termini di sviluppu di prudutti, ùn copre micca solu mudelli grandi cum'è veiculi di 18 tunnellate, ma include ancu mudelli più chjuchi di 4,5 tunnellate. Sta gamma risponde à i bisogni di pulizia è di sanità nantu à e strade principali di e grande cità, è furnisce ancu opzioni flessibili è convenienti per e strade più chjuche di a cità. Inoltre, a cumpagnia offre disinni persunalizati per risponde à diverse esigenze di i clienti. Dopu avè realizatu testi à alta temperatura in Turpan, Xinjiang quest'annu, Yiwei New Energy Vehicles si prepara attivamente per testi à fretu in a regione di Heilongjiang, ottimizendu continuamente e prestazioni di i veiculi per risponde à i diversi bisogni di l'utilizatori di e diverse regioni.

Chengdu Yiwei New Energy Automobile Co., Ltd hè una impresa high-tech chì si cuncentra nantu à u sviluppu di chassis elettrici, u cuntrollu di veiculi, u mutore elettricu, u controller di mutore, u paccu di batterie è a tecnulugia d'infurmazione di rete intelligente di EV.
Cuntatta ci:
yanjing@1vtruck.com+(86)13921093681
duanqianyun@1vtruck.com+(86)13060058315
liyan@1vtruck.com+(86)18200390258

Data di publicazione: 16 di nuvembre di u 2023