• Facebook
  • TikTok (2)
  • LinkedIn

Chengdu Yiwei New Energy Automobile Co., Ltd.

nybanner

Precauzioni per a carica di i novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive

Quest'annu, parechje cità in tuttu u paese anu sperimentatu u fenomenu cunnisciutu cum'è "tigre di vaghjimu", cù alcune regioni in Turpan, Shaanxi, Anhui, Hubei, Hunan, Jiangxi, Zhejiang, Sichuan è Chongqing di Xinjiang chì registranu temperature massime trà 37 ° C è 39 ° C, è alcune zone chì superanu i 40 ° C. Sottu à temperature estive cusì elevate, chì precauzioni devenu esse pigliate per assicurà una carica sicura è allargà efficacemente a durata di a batteria?

Precauzioni per a carica di i novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive

Dopu avè funziunatu à alte temperature, a batteria di un novu veiculu di sanificazione energetica serà abbastanza calda. Caricà subitu in questu statu pò fà cresce bruscamente a temperatura di a batteria, affettendu sia l'efficienza di carica sia a durata di vita di a batteria. Dunque, hè cunsigliatu di parcheghjà u veiculu in una zona ombreggiata è aspittà chì a temperatura di a batteria si raffreddi prima di inizià u prucessu di carica.

Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive1

U tempu di carica per i novi veiculi di sanitizazione energetica ùn deve micca superà 1-2 ore (supponendu chì a stazione di carica abbia una putenza di uscita nurmale) per evità a sovraccarica. Una carica prolungata pò purtà à una sovraccarica, chì hà un impattu negativu nantu à l'autonomia è a durata di vita di a batteria.

Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive2

Sè un novu veiculu di sanificazione energetica ùn hè micca utilizatu per un periodu prolongatu, deve esse caricatu almenu una volta ogni dui mesi, cù u livellu di carica mantinutu trà 40% è 60%. Evitate di lascià chì a batteria scenda sottu à 10%, è dopu a carica, parcheghjate u veiculu in un locu seccu è ben ventilatu.

Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive3

Aduprate sempre stazioni di carica chì rispondenu à i standard naziunali. Durante u prucessu di carica, verificate regularmente u statu di a luce indicatrice di carica è monitorate i cambiamenti di temperatura di a batteria. Sè si osservanu anomalie, cum'è a luce indicatrice chì ùn funziona micca o a stazione di carica chì ùn furnisce micca energia, interrompite immediatamente a carica è avvisate u persunale prufessiunale di post-vendita per l'ispezione è a manipulazione.

Sicondu u manuale d'usu, ispezionate regularmente a scatula di a batteria per crepe o deformazioni, è assicuratevi chì i bulloni di muntatura sianu sicuri è affidabili. Verificate a resistenza d'isolamentu trà u pacchettu di batterie è a carrozzeria di u veiculu per assicurà chì rispetta i standard naziunali.

Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive4 Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive5

Recentemente, Yiwei Automotive hà cumpletatu cù successu una prova speciale nantu à l'efficienza di carica è a stabilità di a corrente sottu à u calore estremu di 40 ° C in Turpan, Xinjiang. Attraversu una seria di procedure di prova rigorose è scientifiche, Yiwei Automotive hà dimustratu una efficienza di carica eccezziunale ancu à temperature estreme è hà assicuratu una uscita di corrente stabile senza anomalie, mettendu in risaltu a qualità superiore è affidabile di i so prudutti.

Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive6 Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive7

In riassuntu, quandu si caricanu novi veiculi di sanificazione energetica in l'estate, si deve fà attenzione à a selezzione di l'ambiente di carica, di i tempi è di e pratiche di manutenzione adatti per u parcheghju à longu andà per assicurà a sicurezza è l'efficienza in u prucessu di carica è allargà a durata di a batteria. A maestria di e strategie currette di funziunamentu è di gestione di i veiculi garantirà chì i novi veiculi di sanificazione energetica restinu in cundizioni ottimali, pruteggendu i servizii di sanificazione urbani è rurali.

Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive8 Precauzioni per a carica di novi veiculi di sanità energetica durante l'alte temperature estive9


Data di publicazione: 29 d'aostu 2024