I camion di a spazzatura sò veiculi sanitarii indispensabili per u trasportu mudernu di i rifiuti urbani. Da i primi carretti di a spazzatura tirati da animali à l'odierni camion di a spazzatura cumpattanti cumpletamente elettrici, intelligenti è basati nantu à l'infurmazione, quale hè statu u prucessu di sviluppu?
L'origine di i camion di a spazzatura risale à l'Europa in l'anni 1920 è 1930. I primi camion di a spazzatura eranu custituiti da un carrettu tiratu da cavalli cù una scatula, basendu si interamente nantu à a putenza umana è animale.
In l'anni 1920 in Europa, cù l'adopzione generalizzata di l'automobile, i camion di a spazzatura tradiziunali sò stati gradualmente rimpiazzati da camion di a spazzatura più avanzati à tettu apertu. Tuttavia, u disignu apertu permetteva à i cattivi odori di a spazzatura di sparghjesi facilmente in l'ambiente circundante, ùn riescia micca à cuntrullà efficacemente a polvera è attirava parassiti cum'è ratti è zanzare.
Cù a crescente cuscenza ambientale è i progressi tecnologichi, l'Europa hà vistu l'ascesa di i camion di a spazzatura cuperti, chì presentavanu un cuntainer stagnu è un mecanismu di sollevamentu. Malgradu sti miglioramenti, u caricamentu di a spazzatura era sempre assai laboriosu, è l'individui duvianu alzà i bidoni à l'altezza di e spalle.
Più tardi, i tedeschi anu inventatu un novu cuncettu di camion di spazzatura rotativi. Quessi camion includenu un dispositivu a spirale simile à una betoniera. Stu mecanismu permette à l'oggetti più grandi, cum'è i televisori o i mobili, di esse schiacciati è cuncentrati in a parte anteriore di u cuntainer.
Dopu à questu hè statu inventatu u camion di a spazzatura à cumpattazione posteriore inventatu in u 1938, chì hà cumminatu i vantaghji di i camion di a spazzatura di tipu imbutu esternu cù cilindri idraulici per guidà u vassoio di a spazzatura. Stu disignu hà migliuratu assai a capacità di cumpattazione di u camion, aumentendu a so capacità.
À quellu tempu, un altru disignu pupulare era u camion di a spazzatura à carica laterale. Era dotatu di una unità cilindrica resistente di raccolta di a spazzatura, induve a spazzatura era ghjittata in una apertura à u latu di u container. Un cilindru idraulicu o una piastra di compressione spinghjia tandu a spazzatura versu u fondu di u container. Tuttavia, stu tipu di camion ùn era micca adattatu per a manipulazione di oggetti grossi.
À a mità di l'anni 1950, a Dumpster Truck Company hà inventatu u camion di a spazzatura à carica frontale, chì era u più avanzatu di u so tempu. Era dotatu di un bracciu meccanicu chì pudia alzà o calà u container, riducendu significativamente u travagliu manuale.
Data di publicazione: 06/08/2024