01 Sistema di servosterzu idraulicu elettricu
Cum'è mostratu in a Figura 1, u sistema di servosterzu idraulicu elettricu (EHPS) hè cumpostu da una servosterzu idraulica (HPS) è un mutore elettricu, chì supporta l'interfaccia originale di u sistema HPS. U sistema EHPS hè adattatu per camion leggeri, medi è pesanti, è ancu per autobus medi è grandi. Cù u rapidu sviluppu di veiculi cummerciali à nova energia (cum'è autobus, logistica è sanità), a fonte d'alimentazione di a pompa idraulica di u sistema di servosterzu idraulicu tradiziunale hè cambiata da u mutore à u mutore, è u sistema di batteria à alta tensione nantu à u veiculu permette di utilizà una pompa elettrica di alta putenza. U sistema EHPS si riferisce à u sistema di servosterzu idraulicu chì utilizza una pompa elettrica di alta putenza.
Cù a crescita di a preoccupazione naziunale per a sicurezza è a qualità di i veiculi à nova energia, a norma naziunale ubligatoria "GB38032-2020 Requisiti di Sicurezza di l'Autobus Elettrici" hè stata publicata u 12 di maghju di u 2020. A Sezione 4.5.2 hà aghjustatu requisiti di cuntrollu per u sistema assistitu da putenza durante a guida. Vale à dì, durante u prucessu di guida di u veiculu, quandu tuttu u veiculu sperimenta una situazione anormale di interruzzione di l'alimentazione à alta tensione di classe B, u sistema di sterzu deve mantene u statu assistitu da putenza o almenu mantene u statu assistitu da putenza per 30 secondi quandu a velocità di u veiculu hè più grande di 5 km/h. Dunque, attualmente, l'autobus elettrici utilizanu principalmente una modalità di cuntrollu di alimentazione à doppia fonte per risponde à i requisiti regulatori. Altri veiculi cummerciali elettrici seguitanu i "GB 18384-2020 Requisiti di Sicurezza di i Veiculi Elettrici". A cumpusizione di u sistema EHPS per i veiculi cummerciali hè mostrata in a Figura 2. Attualmente, tutti i veiculi cù un pesu di 4,5 tunnellate o più da YI utilizanu u sistema HPS, è u chassis autosviluppatu riserva spaziu per EHPS.
02 Sistema di servosterzu elettricu
U sistema di servosterzu elettricu (EPS) per i veiculi cummerciali ligeri usa principalmente un ingranaggiu di sterzu à sfera circulante elettrica (cum'è mostratu in a Figura 3), chì elimina cumpunenti cum'è una pompa idraulica elettrica, un serbatoiu d'oliu è un tubu d'oliu paragunatu à u sistema EHPS. Hà i vantaghji di un sistema simplice, un pesu riduttu, una risposta rapida è un cuntrollu precisu. U servosterzu hè statu cambiatu da idraulicu à elettricu, è u controller cuntrolla direttamente u mutore elettricu per generà assistenza elettrica. Quandu u cunduttore gira u volante, u sensore trasmette i signali di l'angulu di sterzu è di coppia à u controller. Dopu avè ricevutu l'angulu di sterzu, i signali di coppia è altre informazioni, u controller calcula è emette signali di cuntrollu per cuntrullà u mutore elettricu per generà assistenza elettrica. Quandu u volante ùn hè micca giratu, l'unità di cuntrollu di u servosterzu ùn manda micca signali, è u mutore servoassistitu ùn funziona micca. A cumpusizione cumuna di u sistema di sterzu à sfera circulante elettrica hè mostrata in a Figura 4. Attualmente, YI usa un schema EPS per i mudelli di picculu tunnellaggiu autosviluppati.
Cuntatta ci:
yanjing@1vtruck.com +(86)13921093681
duanqianyun@1vtruck.com +(86)13060058315
liyan@1vtruck.com +(86)18200390258
Data di publicazione: 23 di maghju di u 2023