• facebook
  • tiktok (2)
  • linkedin

Chengdu Yiwei New Energy Automobile Co., Ltd.

nybanner

YIWEI New Energy Vehicle |U Seminariu Strategicu di u 2023 hè statu grandemente tenutu in Chengdu

nutizie 1

U 3 è u 4 di dicembre di u 2022, u seminariu strategicu di u 2023 di Chengdu Yiwei New Energy Automobile Co., Ltd. hè statu tenutu in grandezza in a sala di cunferenza di u CEO Holiday Hotel in Pujiang County, Chengdu.Un totale di più di 40 persone da a squadra di dirigenza di a cumpagnia, a gestione media è e spine di u core anu assistitu à a riunione.

À 9:00 am u 3 di dicembre, Li Hongpeng, direttore generale di Chengdu Yiwei New Energy Automobile Co., Ltd. hà fattu un discorsu per inizià a cunferenza.Prima di tuttu, Li hà spressu a so gratitùdine à tutti per u so travagliu duru dapoi 2022. Allora hà signalatu: ogni annu per fà una riunione speciale discussioni di pianificazione strategica da quandu a cumpagnia hè stata fundata, chì attribuisce una grande impurtanza à a riunione annuale, solu quandu u a pianificazione strategica hè fatta bè, a direzzione di u travagliu in tuttu l'annu serà chjaru, è u prossimu passu hè l'implementazione.Spergu chì in i prossimi dui ghjorni, puderete parlà liberamente è augurà a riunione un successu cumpletu !

In seguitu, u Diputatu General Manager Yuan Feng hà informatu i scopi è i piani di u mercatu per u 2023 in nome di u dipartimentu di marketing.Chief Engineer Xia Fugen hà dettu u pianu di u produttu quellu dopu meziornu per 2023 in nome di u dipartimentu di tecnulugia.

A sera di u 3, sottu a dirigenza di Jiang Genghua, u Centru di Qualità di Produzzione hà infurmatu u travagliu di pianificazione in a produzzione, a qualità, a tecnulugia, i rigulamenti di annunziu, a post-vendita è a fabbrica di Suizhou in 2023.

Allora ogni dipartimentu hà riportatu u so travagliu in successione, è i participanti anu discututu cù entusiasmu è avianu una cumunicazione approfondita cù i capi di dipartimentu.A riunione strategica di u primu ghjornu hà ghjuntu à a fine, mentre chì tutti parianu pienu d'entusiasmu.U Dipartimentu di a Direzzione Generale hà riesciutu una sumptuosa festa di barbecues all'aperto è falò per finisce u primu ghjornu di riunione.

A matina di u sicondu ghjornu di a riunione, Wang Xiaolei in nome di u Dipartimentu di Acquistu, Wang Junyuan in nome di u dipartimentu di l'operazioni, è Fang Caoxia in nome di u Dipartimentu di Gestione Generale, anu informatu u travagliu di pianificazione di i settori rispettivi in ​​2023. L'atmosfera era calda in tutta a reunione, scambià idee è hà fattu suggerimenti per a causa è i scopi cumuni.

U seminariu strategicu di u 2023 di Chengdu Yiwei New Energy Automobile Co., Ltd. hè stata cunclusa cù successu à 12 am u 4.Ùn hè micca solu una reunione per u scambiu è l'apprendimentu, ma ancu una riunione programmatica per purtari avanti u passatu è usher in u futuru aspittendu a bella 2023. A riunione hè stata assai successu, credemu chì in i sforzi cumuni di tutti, Yiwei novu L'affari di l'energia certamente ghjunghje à un livellu più altu in u futuru.

À a fine, tutti i membri si sò riuniti per una foto di gruppu.

 

Cuntatta ci:

yanjing@1vtruck.com +(86)13921093681

duanqianyun@1vtruck.com +(86)13060058315

liyan@1vtruck.com +(86)18200390258


Tempu di Postu: Apr-12-2023